Definim estratègies de comunicació úniques i desenvolupem el seu propi llenguatge permetent a les marques posicionar-se al mercat i connectar millor amb el seu públic
Estratègies per generar un llenguatge únic
Definim estratègies de comunicació que busquen en les marques o organitzacions quina és la seva veritable essència. A partir d’aquí podem construir el seu missatge, el seu imaginari, el seu caràcter… en definitiva tot un llenguatge que connecti de manera única amb els seus clients.
Un posicionament radical
Utilitzem diferents mètodes per poder trobar els elements clau en la definició de l’estratègia. Alguns d’aquests mètodes són colaboratius, altres es basen en tècniques de Design Thinking o en la dinamització de moodboards. Això ens permetrà trobar un posicionament radicalment diferent, perquè sorgirà d’allò que realment us motiva.
Una estratègia centrada en l’usuari
Situem al client en el centre del tot el que projectem. Definim minuciosament els perfils per desenvolupar una estratègia que pugui atraure inicialment la seva atenció, per després connectar amb ell, i finalment fidelitzar-lo.
Implementació per canals
La comunicació actual, o és multicanal o no és. Definim al detall l’estratègia i la implementació, amb accions concretes en cada un dels canals, online i offline, i les posem en marxa afegint-hi grans dosis de creativitat.
Definició de KPI
Fixem objectius i espectatives que després transformem en indicadors concrets i quantificables que es puguin revisar en els períodes establerts. Així podem fer una avaluació continuada de les nostres fites i reaccionar a temps si ens n’allunyem.