L'Ajuntament de Terrassa va encarregar al nostre estudi la creació d'una nova marca per a un nou viver d'empreses ubicat a un antic Vapor indústrial al centre de la ciutat. Aquests nous espais, amb varies oficines d'entre 30 i 70m2, estarien pensats per ubicar-hi empreses que volguéssin fer un salt i consolidar el seu projecte per acabar integrant-se en el projecte Orbital 40 en el Parc Audiovisual de Catalunya.
D'aquesta manera, la nova marca havia de reflexar una relació amb la marca, ja consolidada, d'Orbital 40. Entenent que el concepte d'aquests nous espais era actuar com a llançadora per impulsar els projectes empresarials cap a l'Orbital un cop ja consolidats, es va intentar introduïr aquesta relació a través de les xifres 4 i 0. A partir d'aquesta base es incorporar la idea del 'quadrant' com a espai estratègic, planificat... Així el quadrant 0 és l'origen de tot. On les empreses creixen i es consoliden al centre de la ciutat, per impulsar-se finalment com a empreses consolidades cap a l'Orbital 40.
Aquest concepte de provisionalitat i de planificació estratègica, també es va acabar reflexant en l'estètica de la marca, que es va basar en el llenguatge dels 'stencils' o plantilles per acabar creat un llenguatge visual simple i directe, però a la vegada ric en recursos i amb un fort component d'identitat.
Si teniu previst crear una campanya institucional i voleu crear una estratègia realment única.
Poseu-vos en contacte amb Icònica, en parlarem!