La Xarxa de Mercats Municipals de la Diputació de Barcelona, volia crear una campanya per promocionar els mercats municipals entre els públics més joves, especialment les persones d'entre 30 i 45 anys.
El que inicialment havia de ser una campanya promocional en el punt de venda, es va acabar convertint en una campanya de molt més ambiciosa implicant a nens i nenes, pares i mares, mestres i educadors... en un programa pedagògic sobre hàbits d'alimentació saludable vinculada als mercats municipals. Tot plegat gràcies al treball conjunt amb l'equip de tècnics de la Xarxa de Mercats que van creure que una bona estratègia de comunicació és la millor eina per arribar al seu públic.
El resultat va ser un programa pedagògic amb uns materials que es treballaven a l'aula i un àlbum de cromos que s'entregava en la visita que es feia al mercat. Els cromos per completar l'album es podien anar col·leccionant en les visites posteriors que els nens i nenes ja feien amb els seu pares i mares quan hi anéssin a comprar. Tot plegat, una campanya que es va gestionar en més de 36 mercats municipals, i que va mobilitzar gairebé 30.000 nens i nenes. Una campanya de molt d'èxit que es va allargar durant dos cursos.
Aquesta campanya va ser nominada als Premis LAUS de 2007.
Si teniu previst crear una campanya institucional i voleu crear una estratègia realment única.
Poseu-vos en contacte amb Icònica, en parlarem!