Icònica es va encarregar durant la temporada 2015-16 de les campanyes de comunicació del club. Va ser una temporada intensa en la que es van posar en marxa moltes campanyes, es va actualitzar la identitat visual de Club, i finalment es va poder llançar el nou web de Terrassa FC, que es va actualitzar de dalt a baix posant-lo al nivell dels millors clubs de la seva categoria.
La renovació de la identitat visual va consistir en ordenar i actualitzar els elements visual que acompanyen a l'escut del club és l'únic element que es va mantenir inalterable. Havent definit i consolidat els elements bàsics de la imatge del Club, vàrem poder anar un pas més enllà en el llenguatge visual que s'utilitza per als diferents públics del Terrassa. Per a l'escola de futbol del Club es va crear un llenguatge infantil però modern, que transmetés els valors de l'esport. En les campanyes pensades per la Grada Jove es va buscar un llenguatge fresc i transgresor que connectés amb el públic juvenil. I finalment, en les campanyes més institucionals del club es va treballar en un llenguatge basat en el sentiment i la passió que genera aquest club.