L'Ajuntament de Terrassa ens va encarregar inicialment el desenvolupament d'una nova identitat visual del Servei d'ocupació. De seguida ens vàrem adonar que en realitat el projecte abastava molt més que un simple "logo". Tradicionalment a Terrassa els serveis que es donen a la ciutadania en temes d'ocupació es realitzaven des d'un edifici conegut com Foment de Terrassa. Aquest edifici, després de 25 anys, a acabat siguent tan emblemàtic que ha generat una marca molt forta entre els terrassencs. Així doncs, el repte comprenia un rebranding complert d'aquesta marca, per posicionar altra vegada els serveis d'ocupació de l'Ajuntament que ara s'extenen molt més enllà de l'edifici de Foment.
Tot els programes i serveis que s'ofereixen en l'àmbit de l'ocupació, formació i intermediació laboral, es duen a terme des d'una perspectiva global i integral i de manera totalment coordinada. Per aquest motiu s'ha creat una estratègia de marca que posicioni el servei d'ocupació com el punt de referència on poden trobar la seva oportunitat d'ocupació a la seva ciutat.
El concepte 360º s'associa en aquesta marca al servei integral que s'ofereix amb visió global, però també s'associa a les persones, que han d'entendre la seva vida laboral com un cicle en evolució constant. Aquests aspectes s'han reforçat amb el 'claim' de marca: LOCALITZEM L'OCUPACIÓ, que de manera molt directa transmet aquesta vocació del servei de trobar i retenir l'ocupació a la ciutat.
El projecte finalment ha significat el desenvolupament de la marca i el seu llançament en una campanya institucional a tota la ciutat a través d'opis, autobusos, i anuncis en premsa, i un important desplegament en la identificació dels espais on es desenvolupen els serveis.