Yuzz day

on .

La Fundación Banesto ha organitzat per tercera vegada el "encuentro yuzz", un event on Joves de tot l'estat tenen la posibilitat d'exposar els projectes d'emprenedoria de base tecnològica que desenvolupen en el marc de programa Yuzz. Icònica s'ha encarregat del disseny de tot la comunicació i l'escenografia de l'event.
Aquí podeu veure un recull de fotos de l'event.

CasaBaumann.cat una eina per als joves de Terrassa

on .

El servei de Joventut i lleure infantil de l'Ajuntament de Terrassa ja disposa d'un web per difondre els programes i serveis que ofereixen a entitats i joves de la ciutat. Icònica s'ha encarregat del disseny i desenvolupament de la pàgina, que disposa a més de moltes eines per agilitzar els tràmits i la gestió dels usuaris del servei.

Nou web de l'Institut de l'Art

on .

Ja s'ha publicat el nou web de l'Institut de l'Art, que hem estat desenvolupant els darrers mesos. Icònica s'ha encarregat d'organitzar l'arquitectura de la informació, les sessions de fotografia, el disseny i les sessions de fotografia, el disseny i la programació del web de manera integral.

Marca Qu4drant.0

on .

Ja s'ha inaugurat el nou espai de crexement empresarial de l'Ajuntament de Terrassa, Qu4drant.0. Icònica va ser l'estudi escollit per al desenvolupament de la marca d'aquest projecte estratègic de la ciutat. Ens hem encarregat de la creativitat del naming i la marca, així com del desenvolupament de la identitat visual, i la seva articulació en els espais corporatius i la senyalització.

Disseny línia de Packaging Daewoo

on .

Recentment hem dissenyat la línia de packaging de la marca Daewoo que distribueix Flamagas. El repte plantejat pel departament de màrqueting va ser donar més notorietat a la marca, i aconseguir pujar una categoria en la percepció del producte en el punt de venda. També s'ha desenvolupat la normativa que permetrà adaptar el disseny a a més de 50 productes.

Nova marca Egara optiminn

on .

En motiu del 20è aniversari de l'empresa Egara informes van decidir renovar la seva imatge, i a la vegada reposicionar la seva marca en el mercat.
Icònica s'ha encarregat de l'estratègia de marca, el disseny de la identitat, i finalment el nou web corporatiu.

Mythic Pack

on .

Aquest és el primer projecte que hem desenvolupat per a GIEM Sports, una empresa catalana que és pionera en la gestió d'Espais Memorials a instal·lacions esportives de primera línia. Per a aquest primer projecte hem donat un format de pack regal a les plaques commemoratives que es poden personalitzar en el camp del RCD Espanyol. El projecte ha suposat la definició de l'estratègia, el naming, la creativitat, i tota la campanya promocional.

Un web renovat i més posicionable

on .

Ja és a punt de publicar-se el web de l'empresa Blue Planet, dedicada al suministre d'aigua de consum. Em renovat per complert el disseny del web amb l'objectiu de millorar la seva comunicació, i sobretot optimitzar el posicionament dels seus continguts en buscadors i la mesura del ROI de les seves campanya d'Adwords.

iconica logo

c. de la Font Vella, 78 2n 2a
08221 Terrassa, Barcelona

Tel. 93 788 57 67

Es protegeix aquesta adreça electrònica contra correu brossa. Necessiteu el JavaScript habilitat per veure-la.

iconica linkedin iconica behance iconica facebook iconica twitter

Fem disseny

El disseny és la nostra passió, és allò que sabem fer bé. Cerquem un disseny útil i universal que respongui a una estratègia de comunicació única. Nosaltres t'ajudarem a crear-la.

Alguns projectes

Som membres de

O40

Icònica forma part de la comunitat Orbital 40 que promou la millora de la  competitivitat empresarial i l'atracció i retenció de talent a la ciutat de Terrassa.

Newsletter

Subscriu-te a la nostra llista de correu i et mantindrem informat de les nostres novetats.