Senyalització comercial a Terrassa

on .

Tres eixos comercials de Terrassa estrenen senyalització. A partir d'un estudi inicial per definir els objectius, el disseny dels elements a utilitzar i la millor localització, s'han instal·lat una trentena d'elements per identificar les zones comercials i ubicar la comunicació pròpia de cada eix. Podeu veure la notícia a Terrassa Digital.

Manual d'imatge institucional

on .

Icònica ha desenvolupat, juntament amb la consultoria de comunicació Fraser & Sureda, el manual d'imatge per a l'Ajuntament de Caldes de Malavella.
Aquesta ha estat la resposta a la problemàtica detectada en la comunicació de l'Ajuntament, que aplicava els seus símbols amb certa confusió.

Senyalització comercial a Gelida

on .

Finalment ja s'ha instal·lat la senyalització comercial i turística que Icònica ha desenvolupat per l'Ajuntament de Gelida. Una senyalització totalment personalitzada, que a part d'orientar els usuaris de la zona, també té com a objectiu esdevenir un símbol més d'identitat.

Nova temporada, nova gràfica

on .

El 2010 ha començat amb una nova temporada del cicle de concerts i activitats de la Casa de la Música de Terrassa, i aquest any s'ha apostat per reforçar la identitat en la cartelleria, treballant amb unes gammes de colors molt potents, uns elements geomètrics carecterístics, i una tipografia que destaqui els grups i artistes per sobre de tot. Una imatge impactant que funciona al carrer i que reforça mes a mes la marca CMT a la nostra ciutat.

Expositor Cromosoma

on .

La productora d'animació catalana Cromosoma, responsable d'èxits internacionals com "Les Tres Bessones", ha confiat en icònica per dissenyar els expositors dels seus productes per a les botigues Abacus. Per a aquest projecte ens hem encarregat del disseny de l'expositor, la producció i la implementació en les diferents botigues d'Abacus d'arreu de Catalunya.

Campanya leqtor.com

on .

Ja és al carrer la campanya de llançament de leqtor.com. Han estat 6 mesos intensos, per aconseguir llançar una nova marca al mercat, que com a producte emergent, intenta obrir una nova categoria. Així doncs, ha calgut trobar nous codis i sistemes, i a la vegada generar una identitat forta que identifiqui el que pretén ser la gran llibreria digital. Volem agrair el treball incansable als grans professionals que han col·laborat en aquest projecte, sense ells no hauria estat possible: Focalizza, Sergio Cortés, Nenen, Mandarine, Marc Llibre, Argen 3... Moltes gràcies a tots!

Fak Club

on .

Ja es poden veure el primers cartells amb la nova imatge de FAK CLUB, la discoteca de Faktoria d'Arts. El repte: promocionar la sala com club, amb una estètica nova i impactant, que conecti amb el públic de Faktoria. La marca, el retoc de la fotografia, el disseny o la tipografia... fins el més mínim detall ha estat pensat per obtenir una imatge contundent i amb caràcter propi.

Botiquín Sans

on .

Icònica ha estat desenvolupant la gràfica d'una línia de productes que Botiquín Sans comercialitzarà per a Cruz Roja. Un projecte molt interessant perquè es tracta de reposicionar al mercat un producte gens valorat com són les farmacioles, ja que habitualment són regalades per mútues o asseguradores.

iconica logo

c. de la Font Vella, 78 2n 2a
08221 Terrassa, Barcelona

Tel. 93 788 57 67

Es protegeix aquesta adreça electrònica contra correu brossa. Necessiteu el JavaScript habilitat per veure-la.

iconica linkedin iconica behance iconica facebook iconica twitter

Fem disseny

El disseny és la nostra passió, és allò que sabem fer bé. Cerquem un disseny útil i universal que respongui a una estratègia de comunicació única. Nosaltres t'ajudarem a crear-la.

Alguns projectes

Som membres de

O40

Icònica forma part de la comunitat Orbital 40 que promou la millora de la  competitivitat empresarial i l'atracció i retenció de talent a la ciutat de Terrassa.

Newsletter

Subscriu-te a la nostra llista de correu i et mantindrem informat de les nostres novetats.